Sunday, March 8, 2009

maulidur rasul

assalamualaikum~

~In the name of Allah Most Gracious Most Merciful~

......malu rasanya mengatakan cinta,
kepada dia ,KEKASIH ALLAH.
kerana dia Insan Mulia,sedangkan diriku insan biasa.

It feels awkward to confess love
For him, the HABIBULLAH,
Because he is a noble,respectable person
While I am just a commoner,

ku pujuk jua..hati dan jiwa..meluahkan rasa cinta membara
didlm pujian ucapan selawat
tanda penghargaan seorang umat

I persuaded my heart and soul
To express my love
In the speech of selawat
As a rememberance from a follower

selagi upaya ku turuti ajarannya..
apa terdaya..
kuamalkan sunnahnya..
moga didunia mendapat berkat..
diakhirat sana beroleh syafaat..
kerana peribadinya aku terpesona..
kerna budinya aku jatuh cinta..
rinduku padanya tiada terkata..

I follow his teachings the best I can,
I practiced his sunnah whatever I'm capable of,
May I got the berkat while in this world
And received the syafaat in the akhirat
Because of his profile I was captivated,
Because of his attitude I fell in love,
I am missing him dearly

~cinta kepada Rasullullah,bererti cinta kepada Allah....love for his Messenger,
Means love for Allah~



ppl,Happy Maulid Nabi.full our day with selawat yea.InsyaAllah. :)

No comments:

Post a Comment